Subject: [Caution: Message contains Redirect URL content] Riigiabi ja vähese tähtsusega abi register (RAR)
From: "Merle Harjo" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "[email-masked]"
Date: Fri, 9 Feb 2024 11:57:46 +0200

Tere

Avastasime, et Riigiabi ja vähese tähtsusega abi registris (RAR) seisab kaks 
Corrigo nimetust (vt manust).
Alumine, Corrigo OÜ on selgelt vale, kuid võib eksitada registri kasutajat.
Palume eemaldada Corrigo OÜ antud registrist.

Lugupidamisega

Merle Harjo

tegevjuht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Corrigo OÜ

www.corrigo.ee <http://www.corrigo.ee/>

Tel. +372 552 6928

Jõhvi Haigla SA

www.jõhvihaigla.ee <http://www.xn--jhvihaigla-2bb.ee/>

 <https://goo.gl/maps/iLEcPMiBHGK7nHa96?coh=178573&entry=tt> Jaama 34b, 
41532 Jõhvi

Corrigo Hambaravi

www.corrigohambaravi.ee <http://www.corrigohambaravi.ee>

Corrigo Estetica

www.corrigoestetica.ee <http://www.corrigoestetica.ee>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJ-AQDHgpCGKOT3bVHnglVQF9GkNjBRTOLrd1JlYZ__CAdb_D2ZPoiODFqEl7ZlaF-CQDGiAQ>

Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile. 
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui 
Te ei ole selle e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga 
e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-kiri, selle võimalikud koopiad 
ning kõik lisad.